وبلاگ شخصی احسان کرمی

من هرگز نمی نالم! قرنها نالیدن بس است... می خواهم فریاد بزنم اگر نتوانستم سکوت می کنم.....خاموش مردن بهتر از نالیدن است

وبلاگ شخصی احسان کرمی

من هرگز نمی نالم! قرنها نالیدن بس است... می خواهم فریاد بزنم اگر نتوانستم سکوت می کنم.....خاموش مردن بهتر از نالیدن است

فاحشه فکری...


نظرات 5 + ارسال نظر
Binam دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:36 ب.ظ

mamnun

نسرین سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ب.ظ

فقط برای جناب سلحشور متاسفم با این عقیده شون

Zahra janfada چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ب.ظ

منم با نسرین جان موافقم. مرسى

سهراب دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:08 ب.ظ

چه جالب من نمیدونستم دست خط پگاه آهنگرانی و ترانه علیدوستی و باران کوثری و ... همه یکی هستن!
خیلی نمادین بود!
به نظر من حرفش همچین غلط هم نبود ولی افتضاح بودنش از این جهته که خودِ بی لیاقتش هم از همین آدما استفاده میکنه!
اگر ناراحتی یه فیلم بساز توش هیچکدوم از این آدم ها نباشه , ببینم میتونه یا نه که حرف بیخودی میزنه!
خودش از همه بدتره!

ناشناس چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:09 ب.ظ http://nashenas.com

به حال خودرهاکنیدتا از این بدترشود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد