وبلاگ شخصی احسان کرمی

من هرگز نمی نالم! قرنها نالیدن بس است... می خواهم فریاد بزنم اگر نتوانستم سکوت می کنم.....خاموش مردن بهتر از نالیدن است

وبلاگ شخصی احسان کرمی

من هرگز نمی نالم! قرنها نالیدن بس است... می خواهم فریاد بزنم اگر نتوانستم سکوت می کنم.....خاموش مردن بهتر از نالیدن است

“جدایی نادر از سیمین”

نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: اصغر فرهادی
بازیگران: لیلا حاتمی (سیمین)، پیمان معادی (نادر)، ساره بیات (راضیه)، شهاب حسینی (حجت)، سارینا فرهادی (ترمه)، بابک کریمی (قاضی)، علی اصغر شهبازی (پدر نادر)، شیرین یزدانیان بخش (مادر سیمین) و مریلا زارعی (خانم قرایی)

- خلاصه داستان:

خلاصه داستان فیلم "جدایی نادر از سیمین" (اختصاصی کافه سینما):
سیمین (لیلا حاتمی) می خواهد به همراه همسرش نادر و دخترش ترمه از ایران برود و همه مقدمات این کار را فراهم کرده. اما نادر (پیمان معادی) نمی خواهد پدرش را که از بیماری آلزایمر رنج می برد تنها رها کند.این اختلافات باعث می شود سیمین از دادگاه درخواست طلاق کند اما دادگاه درخواستش را رد می کند و مجبور می شود به خانه پدرش برگردد. ترمه تصمیم می گیرد پیش پدرش نادر بماند به امید اینکه مادرش سیمین پیش آنها برگردد.نادر نمی تواند از عهده مراقبت از پدرش بر بیاید پس برای این کار یک مستخدم به نام راضیه (ساره بیات) استخدام می کند. این زن جوان که باردار است این کار را بدون اطلاع همسرش حجت (شهاب حسینی) قبول کرده است. یک روز نادر به خانه برمی گردد و پدرش را در حالی که طناب پیچ شده و تنها رها شده می بیند. وقتی‌ راضیه به خانه بر میگردد دعوای شدیدی در می‌گیرد که عواقب تراژیک آن نه تنها زندگی‌ نادر را زیر و رو می‌کند بلکه تصویر دخترش از او را دستخوش تغییر می کند.


- ویدئو و آنونس از فیلم:

-->  نخستین رونمایی از آنونس فیلم «جدایی نادر از سیمین» در فضای وب

--> موسیقی تیتراژ پایانی جدایی نادر از سیمین را از اینجا دانلود کنید


- عکس‌های فیلم:

--> 4 پوستر بین‌المللی فیلم "جدایی نادر از سیمین" را این جا ببینید

--> خلاصه داستان پنهان نگه داشته "جدایی نادر از سیمین" + چند عکس جدید

--> جدیدترین عکس های جدایی نادر از سیمین


- معرفی تصویری چهره های فیلم:

اصغر فرهادی (کارگردان)، مریلا زارعی، پیمان معادی، لیلا حاتمی، شهاب حسینی و ساره بیات



منبع:کافه سینما

هرطور که فکر کنید میبینید نه هرطور که نگاه کنید

هیزم شکن صبح از خواب بیدار شد و دید تبرش ناپدید شده است. شک کرد که شاید همسایه اش آن را دزدیده باشد برای همین تمام روز او را زیر نظر گرفت.متوجه شد همسایه اش در دزدی مهارت دارد مثل یک دزد راه می رود مثل دزدی که می خواهد چیزی را پنهان کند پچ پچ میکند.آن قدر از شکش مطمئن شد که تصمیم گرفت به خانه برگردد لباسش را عوض کند و نزد قاضی برود. اما همین که وارد خانه شد تبرش را پیدا کرد. زنش آن را جابه جا کرده بود.مرد از خانه بیرون رفت و دوباره همسایه را زیر نظر گرفت: و دریافت که او مثل یک آدم شریف راه می رود حرف می زند و رفتار می کند..




منبع : web4info.ir



عروسی آرش

سرانجام آرش لباف هنرمند بین المللی ایرانی –سوئدی نیز بدام افتاد و در شب شنبه 26 مارس 2011 در دوبی و در مقابل 200 میهمان ایرانی, سوئدی و خارجی که به این مراسم دعوت شده بودند با یک دختر زیبای ایرانی بنام بهناز انصاری پیوند زناشویی بست.




مراسم ازدواج این هنرمند بین المللی در هتلی 5 ستاره در دوبی سیتی و درکنار منظره ای مسحور کننده از سواحل زیبای خلیج فارس و به سبک کاملا ایرانی انجام شد.





تعدادی از شخصیت های سرشناس ورزشی و هنری سوئدی نیز از جمله میهمانان حاضر در این مراسم بودند که بخش اعظم آن با موسیقی ایرانی و رقص همراه بود.



آرش در سال 2004 در جریان یک یک تورنمنت تنیس با بهناز آشنا شد و اینک پس از 7 سال آشنایی این دو رسما پیوند زناشویی بستند.



هم آرش (34 ساله) و هم بهناز (29 ساله) متولد ایران هستند اما بخش بزرگ زندگی خود را در سوئد زندگی کرده اند و هر دو مقیم شهر مالمو در جنوب سوئد هستند.




آرش هنگامی که 10 ساله بود به همراه والدینش به سوئد مهاجرت کرده است. تحصیلات او در زمینه طراحی ساختمان است و از سن 18 سالگی در زمینه موسیق فعالیت داشته است آرش و خانواده*اش پس از مهاجرت به سوئد در ابتدا در شهر اپسالا زندگی

می کردند و پس از آن به شهر مالمو در جنوب سوئد نقل مکان کردند. جایی که آرش کماکان در آن زندگی میکند.

آرش به دلیل اشتیاق زیادش به موسیقی، پس از رفتن به کالج، شروع به آهنگ سازی کرد. در ابتدا کار خود را در گروهی به همراهی کامرون کارتیو و چند

تن دیگر آغاز کرد که در کلوپ*ها و بارها می*خواندند. اما پس از آنکه آرش در موسیقی پیشرفت بیشتری کرد، سرانجام پس از تلاش فراوان نخستین

آلبوم خود را در ۲۲ سپتامبر سال ۲۰۰۴ منتشر نمود. او سریعا در جدول*های موسیقی تاپ ۱۰ سوئد شماره یک شد و پس از مدتی نیز در تمام اروپا به شهرت رسید و آلبوم او سومین آلبوم پر فروش شناخته شد.

آرش بواسطه استقبال گسترده دای که از ترانه هایش در سطح بین المللی بعمل آمده از شهرت جهانی برخوردار است

فرق پولدار و فقیر (طنز)

فرق پولدار و فقیر (طنز)

پـــــــــول دار


1- اگر در مجلسی غذا نخورد می گویند : یا رژیم دارد یا غذاها باب طبعش نیست.

2- اگر لباسش کوتاه و بی قواره باشد می گویند : معلوم نیست از کدام بوتیک خریده.

3- اگر پیاده راه برود می گویند : کار عاقلانه ای میکنه پیاده روی برای سلامتی بدن لازمه.

4- اگر تند تند غذا بخورد می گویند : ببین چه کار واجبی داره که اینقدر عجله می کنه.

5- اگر از اداره بیرون کنند می گویند : چون مداخلش و عایداتش زیاد بود حسودها برایش زدند.

6- اگر از خونه بیرون نیاد می گویند : احتیاجی نداره حالا استراحت می کنه.

7- اگر بمیرد می گویند ؟ حیف شد مرد


بـــی پــــــول


1- اگر در مجلسی غذا نخورد می گویند : بیچاره عادت نداره غذاهای خوب بخوره.

2- اگر لباسش کوتاه و بی قواره باشد می گویند : نیگاش کن ، لباس به تنش زار می زنه.

3- اگر پیاده راه برود می گویند : جون سگ داره این همه راه رو می خواد پیاده بره.

4- اگر تند تند غذا بخورد می گویند : انگار از قحطی برگشته.

5- اگر از اداره بیرون کنند می گویند : دزدی کرده.

6- اگر از خونه بیرون نیاد می گویند : لش تن پرور حال کار هم نداره.

7- اگر بمیرد می گویند : خدا بیامرزدش

حفاظت جیمیل از هک شدن

روزی نیست که خبری در مورد هک شدن نشنویم. این در حالی‌است که کاربران اینترنتی روزبه‌روز با آموختن روش‌هایی جدید بر امنیت خود می‌افزایند. در این مقاله بر روی امنیت بیشتر در جیمیل تمرکز خواهیم کرد و به شما راه‌هایی ساده برای داشتن امنیتی بیشتر نشان خواهیم‌داد.

قبل از آن‌که اطلاعات کاربریتان را وارد کنید، نوار آدرس مرورگر خود را بررسی نمایید

طبق عادت بیشتر کاربران اینترنتی بدون این‌که از درست بودن آدرس سایتی که در آن هستند اطمینان حاصل کنند اقدام به وارد کردن نام‌کاربری و رمز خود می‌کنند. هکرها هم از این عادت ما باخبر هستند. آن‌ها با ساختن صفحه‌ای اینترنتی مشابه صفحه‌ی ورود به جیمیل با یک آدرس تقلبی ما را فریب می‌دهند. با ورود به این آدرس تقلبی و وارد کردن اطلاعات کاربری، نام‌کاربری و رمز عبور شما به راحتی هرچه تمام‌تر به دست هکر محترم می‌افتد!

از چک‌کردن جیمیل خود در مکان‌های عمومی تا حد امکان بپرهیزید

keylogger حفاظت جیمیل از هک شدن

تاکنون چیزی در مورد Keyloggerها شنیده‌اید؟ کی‌لاگرها برنامه‌هایی هستند که تمامی حروفی که یک کاربر اینترنتی تایپ می‌کند را به‌صورت یک فایل متنی به آدرس ایمیلی ارسال می‌کند. از آن‌جایی که این برنامه‌ها به‌صورت مخفی کار خود را انجام می‌‌دهند، ما از حضور آن‌ها بی‌خبر هستیم.

 

پس یادتان باشد که اگر با رایانه‌ای غیر از رایانه‌ی خود در حال وارد شدن به جیمیل خود هستید، ممکن است یک کی‌لاگر در کمین باشد!

تمامی ایمیل‌های دریافتی خود را به طور خودکار در اکانتی دیگر کپی کنید

تعداد بی‌شماری برنامه‌ی کی‌لاگر وجود دارد و بدیهی‌است که ما قادر به کنترل کردن و از بین بردن آن‌ها نیستیم. پس بهتر است یک اکانت ایمیل پشتیبان داشته باشیم و ایمیل‌های دریافتی اکانت اصلی‌مان را به طور خودکار به آن فوروارد کنیم تا اگر احیانا اکانت اصلی‌مان مورد حمله قرار گرفت، ایمیل‌های مهممان را از دست نداده باشیم.

اما برای این کار چه باید بکنیم؟

  • یک آدرس ایمیل دیگر به عنوان ایمیل پشتیبان می‌سازیم. یادتان باشد که رمز عبور این اکانت با اکانت اصلی نباید یکی باشد.
  • وارد اکانت اصلی می‌شویم و به قسمت تنظیمات ایمیل می‌رویم.

mail settings حفاظت جیمیل از هک شدن

  • پس از کلیک کردن بر روی لبه‌ی “Forwarding and POP/IMAP” گزینه‌ی “Forward a copy of incoming mail to” را انتخاب می‌کنیم.
  • در کادر مربوطه آدرس ایمیل پشتیبان را وارد می‌کنیم.

forwarding options 300x128 حفاظت جیمیل از هک شدن

با این کار می‌توانید در مکان‌های عمومی ایمیل آدرس دومتان را چک کنید تا جیمیل اصلیتان در امان بماند.

در بازه‌های زمانی مشخص فعالیت‌های جیمیلتان را کنترل کنید

جیمیل این امکانی را فراهم کرده تا شما بتوانید تمامی فعالیت‌های اخیر جیمیلتان را کنترل و بررسی کنید. برای این کار به قسمت پایینی صفحه‌ی جیمیلتان بروید و همانند تصویر بر روی Details کلیک کنید. صفحه‌ی جدید باز خواهد شد که به شما آخرین فعالیت‌های جیمیلتان را نشان می‌دهد. با کدام IP آدرسی و از کدام کشور و در چه زمانی از جیمیلتان استفاده شده.

acc activity حفاظت جیمیل از هک شدن

اگر فعالیت مشکوکی را مشاهده کردید و آی‌پی آدرسی غیر از آی‌پی آدرس خود دیدید بر روی دکمه‌ی “Sign out of all other sessions” کلیک کنید تا تمامی فعالیت‌های قبلی به حالت تعلیق بروند.

از کلیک کردن بر روی لینک‌های دروغین بپرهیزید

وب‌سایت‌هایی وجود دارند که برای هکرها و افراد سودجو این امکان را فراهم می‌کنند که ایمیلی دروغین و کذب برای شما بفرستند. این سایت‌ها حتی به این افراد اجازه می‌دهند تا از آدرس ایمیل‌هایی به ظاهر واقعی برای فعالیت‌های سودجویانه‌ی خود استفاده کنند.

وارد جیمیلتان شده‌اید. ایمیلی از نشانی‌هایی مانند noreply@google.com ، gmailteam@google.com یا support@gmail.com دریافت کرده‌اید که می‌گوید شما باید پسورد خود را تعویض کنید و برای این کار وارد لینک زیر شوید. یادتان باشد که گوگل هرگز چنین کار مسخره‌ای را نمی‌کند که به شما ایمیل بفرستد و بگوید پسوردتان را بدون دلیل عوض کنید!‌ نتیجه می‌گیریم که آدرس ایمیل‌های فوق‌الذکر چیزی جز آدرس‌های دروغین و ساختگی نمی‌باشد.

از پسوردهای دشوار استفاده کنید

فکر کنم در این مورد نیاز به توضیح اضافه‌تری نیست و همه‌ی شما از این موضوع باخبر هستید که باید رمزی انتخاب کنید که فقط خودتان بدانید و قابل حدس زدن نباشد!

password حفاظت جیمیل از هک شدن

پ.ن: چندی پیش پیامی درفیس بوک دست‌به‌دست می‌چرخید که می‌گفت فیس‌بوک، این شبکه اجتماعی معظم، قصد دارد کاربران غیرفعال یا به اصطلاح Inactive خود را از سیستم پاک کند و فیس‌بوک برای تشخیص کاربران فعال این پیام را به کاربران خود می‌فرستد شما باید این پیام را برای دوستانتان فوروارد کنید تا به عنوان کاربر فعال شناسایی شوید و از سیستم حذف نشوید!‌ اگر کمی فکر کنید متوجه می‌شوید که فیس‌بوک هرگز چنین کار احمقانه‌ای نمی‌کند و این پیام، اسپمی بیش نیست!


منبع:nodiran.com