وبلاگ شخصی احسان کرمی

من هرگز نمی نالم! قرنها نالیدن بس است... می خواهم فریاد بزنم اگر نتوانستم سکوت می کنم.....خاموش مردن بهتر از نالیدن است

وبلاگ شخصی احسان کرمی

من هرگز نمی نالم! قرنها نالیدن بس است... می خواهم فریاد بزنم اگر نتوانستم سکوت می کنم.....خاموش مردن بهتر از نالیدن است

آدرس جدید

با سلام به همه دوستان عزیز از امروز به بعد این وبلاگ در این ادرس هم قابل دسترسی است






Ehsankarami.ir


نظرات 13 + ارسال نظر
عمو حسن دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:48 ب.ظ

سوال بی ربطی بود که جواب نداشت؟

منتقدبزررررگ... سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:34 ب.ظ

ایشششش.

ی متنفر سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:36 ب.ظ

داداش محمدحسین جان.من ازشما سوال نکردم.از ی کسی سوال کردم که خودش توهمین عرصه هستش.

منتقدبزرگ.. سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ب.ظ

خواستی آشتی کنی بگوبه کسی نمیگم!
ایششش.ایششش.ایششش.

ی مسخره ی بیکار چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:48 ب.ظ

قابل دسترس هست؟ ؟ ؟ ؟ ؟
آهامنظورت اینه قابل دسترس میباشد.
ادبیاتت منوکشته.هه...هه...هه....

ی مسخره ی بیکار پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ق.ظ

تیچاره قربان.

بچه زرنگ تهرووون پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ق.ظ

من پادرمیونی کنم آشتی میکنین؟آق احسان ازشمابعیده بنویس آشتیم دیگه.بچه گناه داره...منتقدحتمأشیطونی زیادکردی آره؟؟؟حالا آق احسان باهات آشتی میکنه.....قربون احسان جان برم که مهربونه.بووووس.

بچه زرنگ تهرووون پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ق.ظ

چیشده که باهم قهرین؟آق احسان ازشمابعیده...حالاشمابش سخت نگیربزرگی کن آشتی کن..منتقدم شیطووونی نمیکنه.ازشماتوقع بیشتره.بنویسین آشتیم تاقضیه تموم شه ..نوکرتم.فقط خودتوعشقه.

منتقدبزرررگ.. . پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ق.ظ

darya پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ق.ظ

chera ghahrin?agha ehsan man pa darmeyone konam ashte mikonin?montaghe kota beya.to cheghadr shaytone......bashe agha ehsan?montaghed bashe?

میم محنت پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:55 ق.ظ http://mimmehnat.blogfa.com

سلام. من یکی از شعر های خودم رو تو وبلاگ خودم گذاشتم خوشحال می شم شعرم رو بخونید .

میم محنت جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ق.ظ

سلام . من نمی خواستم الکی از شعرم تعریف کنید به هر حال دستتون درد نکنه که حداقل خوندینش

منتقدبزرررگ.. . شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:16 ب.ظ


بوووووق
میخوام ردشم لطفأبروکنار.
ایش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد