وبلاگ شخصی احسان کرمی

من هرگز نمی نالم! قرنها نالیدن بس است... می خواهم فریاد بزنم اگر نتوانستم سکوت می کنم.....خاموش مردن بهتر از نالیدن است

وبلاگ شخصی احسان کرمی

من هرگز نمی نالم! قرنها نالیدن بس است... می خواهم فریاد بزنم اگر نتوانستم سکوت می کنم.....خاموش مردن بهتر از نالیدن است

خلاقیت


نظرات 4 + ارسال نظر
zahra janfada یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:14 ب.ظ

دو باره همون ماجرا؟؟؟؟؟

سهراب دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:36 ب.ظ

عزیز من انسان جایز الخطاست!
تازشم تو خودت از کجا مطمئنی که اگه فصلی بهت زیاد میلیون پول بدن بازم برات اخلاق مهمه!
جوان اند دیگه ... به قول عمو پروین!
حالا هی بگید پرسپولیس همونیه که قرمزه!

بنی کمالی شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ب.ظ

خب دیگه در واقع خوب حواس ها پرت شد تا نفهمیم دور و برمون چه خبرهاست

مولای سبز پوش شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ب.ظ

چرا دقت نمىکنید عزیزان من، اختلاص، استیضاح، اونوقت طرف سرش به همون صحنه معروف گرمه.
البته با تشکر از آقای بنی کمالی که گرفتن مطلبُ.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد