وبلاگ شخصی احسان کرمی

من هرگز نمی نالم! قرنها نالیدن بس است... می خواهم فریاد بزنم اگر نتوانستم سکوت می کنم.....خاموش مردن بهتر از نالیدن است

وبلاگ شخصی احسان کرمی

من هرگز نمی نالم! قرنها نالیدن بس است... می خواهم فریاد بزنم اگر نتوانستم سکوت می کنم.....خاموش مردن بهتر از نالیدن است

تذرو

من تذروی خوش سرودم از دیار نغمه خوانی
رشته بند گردن من این سرود آسمانی
بال من بگشا و از بندم رها کن
پایم از این رشته های بسته وا کن

تا فضای آسمان بیکرانه
پر کنم با نغمه های جاودانه
بال من بگشا و از بندم رها کن
پایم از این رشته های بسته وا کن

تا فراز کوه و صحرا دشت و دریا پر کشم
پر کشم تا بیکرانها پرکشم
تا گریزم از نیاز اب و دانه، اشیانه، پر کشم
پرکشم تا بی نشانها پرکشم
پرکشم تا بگذرم از رنج و از درد زمانه
بال و پر شویم سحر در چشمه پاک ترانه

بال من بگشا و از بندم رها کن
پایم از این رشته های بسته واکن...


« ترانه از بیژن ترقی ، آهنگ از زنده یاد استاد تجویدی در دستگاه ماهور »



دانلود تصنیف تذرو با صدای استاد محمدرضا شجریان


دانلودقطعه تصویری تذرو با صدای استاد محمدرضا شجریان


نظرات 5 + ارسال نظر
پریسا شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ب.ظ

سلام آقااحسان خیلی قشنگ بود.راستی ازکی اومدید توبرنامه زنده رود؟آخه من دوماهه که نتونستم ببینمش.این جمعه که دیدمتون خیلی هیجان زده شدم.آخه قراربودازپنجشنبه که تورادیو۷ خداحافظی کردیدتایک ماه نبینیمتون.خلاصه خیلی خوشحالم وبراتون آرزوی موفقیت میکنم.

علی باوندی شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:15 ب.ظ

معلومه که خیلی ترانه ی قشنگیه.حیف که سرعت اینترنت من واقعا پایینه.
من واقعا محمدرضا و همایون شجریان رو دوست دارم با این مطلبتون منو توو حسرت داشتن این اهنگ گذاشتین!
ممنون از این مطلبتون

Zahra janfada یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ق.ظ

خیلی قشنگ بود.مرسی.سبکش هم خاص بود.راستی مگه مجری زنده رود آقای احسان کرمی شدن؟اون موقع ها آقای نیما کرمی بودن!اگه راست باشه نمیتونم ببینم.کاش به خوشا شیراز میومدید آخه من شیرازیم. به هرحال ممنون.موفق باشید

...ع دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:41 ب.ظ http://tarafdareshirin.persianblog.ir/

سلام ، خیلی نامردی می بینی غرور با آدما چکار میکنه آقا احسان !!! هنوز خدایی دارم که منت بعضی ها رو نکشم .

رها جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:05 ب.ظ http://1552.blogfa.com

سلام

ای دلبر ما نباش بی دل بر ما
یک دلبر ما به که دوصد دل بر ما

نه دل بر ما نه دلبر اندر بر ما
یا دل بر ما فرست یا دلبر ما

ابوسعید ابو الخیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد