وبلاگ شخصی احسان کرمی

من هرگز نمی نالم! قرنها نالیدن بس است... می خواهم فریاد بزنم اگر نتوانستم سکوت می کنم.....خاموش مردن بهتر از نالیدن است

وبلاگ شخصی احسان کرمی

من هرگز نمی نالم! قرنها نالیدن بس است... می خواهم فریاد بزنم اگر نتوانستم سکوت می کنم.....خاموش مردن بهتر از نالیدن است

چی بپزم؟

حتما بارها برای شما پیش آمده که به این فکر کرده باشید که برای شام یا نهار چه غذایی تهیه کنید که گاهی به نتیجه رسیده‌اید و گاهی هم نه.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از دنیای اقتصاد، برای بعضی از ما گاهی اوقات پیدا کردن غذایی مناسب برای ناهار یا شام و درست کردن آن دشوار است اگر شما هم این مشکل را دارید می‌توانید با کمک سایت چی بپزم ایده‌های مختلفی دریافت کنید.



این سایت به آدرس www.emshab.ir در واقع سایتی برای ارائه ایده به شما برای پخت غذا است. اگر نمی‌دانید برای نهار یا شام و یا وعده های دیگر غذایی خود چه چیزی را آماده کنید، به کمک چی بپزم می‌توانید با گفتن اینکه چه چیزی در خانه دارید، یک گزینه خوب برای آشپزی به‌دست آورید.

این سایت بسیار ساده طراحی شده و تنها دارای سه گزینه است. سایت هر روز یک غذا را به شما پیشنهاد می‌دهد که شما می‌توانید یکی از سه گزینه میانی سایت را برای شروع به کار انتخاب کنید.

یعنی گزینه‌های نمی‌خوام یک پیشنهاد دیگه بده، دوست دارم ولی بلد نیستم و آخه یخچال خالیه… با انتخاب هر یک از این گزینه‌ها می‌توانید به نتایج دلخواه خود برسید.

اگر گزینه اول را انتخاب کنید سایت دوباره به شما پیشنهاد تهیه غذای دیگر را خواهد داد و اگر گزینه دوم را انتخاب کنید، می‌توانید با نحوه دقیق درست کردن غذا آشنا شوید و در آخر اگر گزینه سوم را انتخاب کنید سایت به شما بسته به موادی که در خانه در اختیار دارید، یک غذا پیشنهاد می‌دهد.

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا جان فدا جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:13 ب.ظ

سلام.چه سایت جالبیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا برای مادرم مناسبه.دستتون درد نکنه اقای کرمی

نسرین جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ب.ظ

اخ جون بالاخره مشکل مام من حل شد
ازامشب شام توپ داریم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:58 ب.ظ http://khakekhoshbakht2011.blogfa.com/

سلام خیلی جالبیت داشت احتمالا واسه من میتونه مفید باشه آخه جدیدا دانشجو شدم هیچ سابقه آشپزی هم توی کارنامه درخشانم نیست!!!!
یه سری به منم بزنید
ممنونم فعلا bye!!!

علی باوندى پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ب.ظ

سلام احسان جان.آقای محسن کرمی که در وبلاگ شما به وبلاگ ایشان لینکی وجود دارد چه نسبتی با شما دارند؟ باتشکر از وبلاگ و اجراتون

[ بدون نام ] جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:06 ب.ظ http://khakekhoshbakht.mihanblog.com/

دوباره سلام من وبمو تعویض کردم پلیز به این یکی سر یزنید!! اون یکی مکشلات داااااشت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد