وبلاگ شخصی احسان کرمی

من هرگز نمی نالم! قرنها نالیدن بس است... می خواهم فریاد بزنم اگر نتوانستم سکوت می کنم.....خاموش مردن بهتر از نالیدن است

وبلاگ شخصی احسان کرمی

من هرگز نمی نالم! قرنها نالیدن بس است... می خواهم فریاد بزنم اگر نتوانستم سکوت می کنم.....خاموش مردن بهتر از نالیدن است

تاریخ مرگ خود را تخمین بزنید

با اعلام شرایط زندگی خود وفاکتورهای شخصی دیگه می توانید میزان طول عمر خود را به صورت تقریبی بدست بیاورید.





نظرات 9 + ارسال نظر
رها شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ب.ظ http://1552.blogfa.com

دمی با غم به سر بردن جهان یک سر نمی ارزد..

حال را دریاب

نسرین یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:23 ب.ظ

زندگی رانفسی ارزش غم خوردن نیست
ودلم بس تنگ است
بیخیالی سژرهردرد است
بازهم میخندم
آنقدرمیخندم که غم ازرو برود...

یه طرفدار همیشگی دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ق.ظ

سلام اقای کرمی امیدوارم حالتون خوب باشه،نمیدونم چطور خوشحالی خودم رو ابراز کنم که وبتان را پیدا کردم من سیده زهرا سجادی هستم از طرفدارای همیشگتون همیشه عاشق اجراتون و اعتماد به نفستون بودم و هستم ...وب خیلی خوبی دارین خیلی پرباره !درست مثل برنامه ی علمی طلوع .براتون از صمیم قلب ارزوی شادی و موفقیت و سلامتی میکنم و امیدوارم بازم این افتخار نصیبم بشه بتونم بهتون سربزنم ...

محمدحسین پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ب.ظ http://ers.persianblog.ir

احسان جان من یکی دو بار بیشتر تو برنامه طلوع و یک بار هم تو رادیو پیام، اجرای تو رو ندیدم. اما دیشب خوابت رو دیدم،بگذریم که چی دیدم، چون احتمالاً اضغاث احلام بوده.
اما خوب این شد که اومدم اینجا به وبلاگت سر زدم.
نگفتی تا کی باید تحملت کنیم؟!

مهشید جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ب.ظ

آقای کرمی برنامه رادیوهفت تون واسه عیدفطر محشربود خیلی لذت بردیم
وهمچنین برنامه جمعه ایرانی که توسفر خیلی چسبید
راستی عیدتون مبارک

Happy Moon جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:23 ب.ظ http://www.secret8.blogfa.com

خب... وبلاگتون هم مثل اجراتون خیلی عالی بود واقعا...
امیدوارم مثل همیشه موفق باشید!

زهرا شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ق.ظ

آقای کرمی برنامه رادیوهفت تون واسه عیدفطر محشربود خیلی لذت بردیم

راستی عیدتون مبارک

viona شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:21 ب.ظ

سلام من از اجرای شما خوشم میاد.و به همین دلیل الان اینجام!!!! به نظر شما کسی میتونه بگه ۲ دقیقه دیگه چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟چه برسه به بگه چن سال دیگه ....!!!!!

طناز پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:54 ب.ظ

تا نگاه می کنی وقت رفتن است
باز هم همان حکایت همیشگی
پیش از انکه با جبر شوی!
ای!ای دریغ و حسرت همیشگی ناگهان چقدر زود دیر می شود!
حالا با این توصیف زیاد مهم نیست که چند سال عمر کنیم مهم اینه که چه جوری ازش استفاده کنیم!
(ولی یه تخمین کوچولو که عیبی نداره!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد