وبلاگ شخصی احسان کرمی

من هرگز نمی نالم! قرنها نالیدن بس است... می خواهم فریاد بزنم اگر نتوانستم سکوت می کنم.....خاموش مردن بهتر از نالیدن است

وبلاگ شخصی احسان کرمی

من هرگز نمی نالم! قرنها نالیدن بس است... می خواهم فریاد بزنم اگر نتوانستم سکوت می کنم.....خاموش مردن بهتر از نالیدن است

عاشق پدرم هستم...

بچه که بودم وقتی تو بغل بابام می خوابیدم سعی می کردم نفسمو با نفس بابام تنظیم کنم که با هم نفس بکشیم . دم و بازدممون یکی باشه .
اینطوری در طول روز همیشه با خودم فکر می کردم همین الان که من نفس کشیدم بابام هم هر جا که هست نفس کشید .
یک حس کودکانه خوبی بود .

نظرات 4 + ارسال نظر
رها جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:39 ب.ظ http://1552.blogfa.com

سلام

خیلی قشنگ بود
خودم این لحظات و تجربه کردم

متاسفانه کاراکتر گل اینجا نیس

رها یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ق.ظ http://1552.blogfa.com

هیچ چیز بیشتر از تنهایی رنج آور نیست

اما مشکل این است که ایجاد هر پیوندی از روی ترس از تنهایی

آزمون مبارکی نیست

چون دیگری نیز با همین انگیزه به تو پیوسته است

نسرین دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ب.ظ

سلام
رها جان اگردیگری هم ازروی تنهایی به ما پیوسته باشه بازم قشنگه
دلیل وانگیزه مهم نیست
مهم زمان یبای باهم بودنه
که شاید خیلی وقتا این فرصت رواز دست بدیم
راستی همه ی کسانی که به اینجاسرمیزنن واسه من دعا کنن
الان یه هفته است که عزیزترین کسم باهام قهره
خیلی ازم رنجیده
امیدوارم منو ببخشه!

Zahra janfada جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ق.ظ

مرسی که این مطلب زیبا رو گذاشتین.از وبلاگتون واقعا راضی هستم.با تشکر.سربلند و پایدار باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد