وبلاگ شخصی احسان کرمی

من هرگز نمی نالم! قرنها نالیدن بس است... می خواهم فریاد بزنم اگر نتوانستم سکوت می کنم.....خاموش مردن بهتر از نالیدن است

وبلاگ شخصی احسان کرمی

من هرگز نمی نالم! قرنها نالیدن بس است... می خواهم فریاد بزنم اگر نتوانستم سکوت می کنم.....خاموش مردن بهتر از نالیدن است

ماه رمضان



عازم یک سفرم ، سفری دور به جایی نزدیک

سفری از خود من تا به خودم ، مدتی هست نگاهم

به تماشای خداست و امیدم به خداوندی اوست

فرا رسیدن ماه رمضان  مبارک

نظرات 2 + ارسال نظر
نسرین سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:18 ب.ظ

سفری از خود من تا به خدا
خدایی که در همین نزدیکی است
ولی آنقدر دور ازما که نمیبینیمش!
براستی
تماشای کدام خدا؟؟
خدایی که نمیبینیمش؟
خدایی که صدایمان نمیکند؟
خدایی که....
دلم بس تنگ است......
کسی چه میداند که خدا کجاست؟!

ناعمه چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:58 ق.ظ

به خود آ تا به خدا رسی

تا تو به خاطر منی کس نگذشت بر دلم

مثل توکیست در جهان تا زتو مهر بگسلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد