وبلاگ شخصی احسان کرمی

من هرگز نمی نالم! قرنها نالیدن بس است... می خواهم فریاد بزنم اگر نتوانستم سکوت می کنم.....خاموش مردن بهتر از نالیدن است

وبلاگ شخصی احسان کرمی

من هرگز نمی نالم! قرنها نالیدن بس است... می خواهم فریاد بزنم اگر نتوانستم سکوت می کنم.....خاموش مردن بهتر از نالیدن است

دروغ

 یکی از نمایندگان مجلس سنای انگلیس به اتهام دروغ‌گویی به ۱۲ ماه زندان محکوم شد. آن طور که روزنامه آمریکایی واشنگتن پست نوشته است "جان تیلر" یکی از نمایندگان مجلس سنا (لردها) در انگلیس به مقامات پارلمان اعلام کرده بود که خانه اش در غرب لندن - در آکسفورد - است و به همین دلیل ،‌مبلغی را به عنوان هزینه رفت و آمد از پارلمان دریافت می کرد.

با این حال اخیراً‌ معلوم شده که تیلر 58 ساله دروغ گفته و خانه اش در مرکز لندن بوده است و به همین خاطر ،‌ این نماینده مجلس لردها ،‌ با یک سال زندان مواجه خواهد بود.

چند روز پیش نیز یک نماینده پارلمان انگلیس به دلیل سوء استفاده 30 هزار پوندی (معادل 48 میلیون تومان خودمان) از هزینه های پارلمانی  به 16 ماه حبس محکوم شد.

این ماجراها از آن جهت برای ما ایرانی ها جالب است که مدت هاست اخبار متعدد و مستندی را درباره برخی سوء استفاده های مالی بعضی از مسوولان می خوانند که ارقامشان ،‌نه در حد پول تاکسی آن نماینده انگلیسی ، که   ارقامی میلیاردی است اما آقایان راست راست می گردند و مصاحبه می کنند و حتی اقدام به شکایت هم می نمایند تا طلبکار هم بشوند!

آقایان مسوولان که این همه دم از عدالت علی زدند و عمل نکردند و این همه بر مبارزه با مفسدان اقتصادی و دزدان یقه سفید تاکید کردند و کاری نکردند ،‌ اگر دین درست و حسابی ندارند که از علی علیه السلام بیاموزند، ‌لااقل از این انگلیسی های "بد "یاد بگیرند که  برغم  روحیه تجاوزگری در جهان‌، ‌در داخل کشورشان در صیانت از حقوق مردم  ،‌ حتی نمایندگان لرد خویش که از طبقه ممتاز جامعه محسوب می شوند را محاکمه و زندانی می کنند‌ ولو آن که اتهامشان یک دروغ و مقدار اندکی پول تاکسی باشد.

این است که انگلیس که جزیره ای بیش نیست ،‌سال هاست که در جهان به عنوان یک قدرت مطرح است و ... !


منبع:عصرایران

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:00 ق.ظ

چه قدر تفاوت دارد بلاد کفر با سرزمین مسلمین!

سمیه دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:11 ب.ظ

توی سرزمین ما همه دم میزنن از صداقت و عدالت ولی حیف که کسی بلد نیست اونارو استفاده کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد