وبلاگ شخصی احسان کرمی

من هرگز نمی نالم! قرنها نالیدن بس است... می خواهم فریاد بزنم اگر نتوانستم سکوت می کنم.....خاموش مردن بهتر از نالیدن است

وبلاگ شخصی احسان کرمی

من هرگز نمی نالم! قرنها نالیدن بس است... می خواهم فریاد بزنم اگر نتوانستم سکوت می کنم.....خاموش مردن بهتر از نالیدن است

Boys Vs. Univesity

ترم اول (ترم جو گیریدگی):

 
الو سلام مامانی. منم هوشنگ.
وای مامانی نمی دونی چقدر اینجا خوبه. دانشگاه فضای خیلی نازیه. وای خدا خوابگاه رو بگو.
وقتی فکر می کنم امشب روی تختی می خوابم که قبل از من یه عالمه از نخبه ها و دانشمندای این مملکت توش خوابیدن -
و جرقه اکتشافات علمی از همین مکان به سرشون زده – تنم مور مور میشه...
راستی اینجا تو خوابگاه یه بوی مخصوصی میاد که شبیه بوی خونه اصغر شیره ای همسایه بغلیمونه.
دانشجوهای سال های بالاتر میگن این بوی علم و دانشس!
لامسب اینقدر بوی علم و دانش توی فضا شدیده که آدم مدهوش میشه!!!
پریشب یکی از بچه ها به خاطر Over Dose از دانشگاه رفت بخش مسمویت بیمارستان!
 
 
 
ترم دوم (ترم عاشق شدگی):
 
آه ای مریم. ای عشق من. همه زندگی من.
می خواهم درختی شوم و بر بالای سرت سایه بیفکنم تا بر شاخسار من نغمه سرایی کنی.
می خواهمت با تمام وجود عزیزم.
همه پول و سرمایه من متعلق به توست.
بدون تو این دنیا رو نمی خوام. کی میشه این درس من تموم شه تا بیام بات ازدواج کنم...
امروز یک ساعت پشت پنجره کلاستون بودم و داشتم رخ زیبایت را که همچون پروانه ای در کلاس می درخشیدی تماشا می کردم...
 
 
 
ترم سوم (ترم افسردگی):
 
الو مامان سلام.
مریم منو ول کرد و گذاشت رفت!
مامان جون افسرده شدم اولین عشقم بود دارم میمیرم از غصه.
ای خدا بیا منو بکش راحتم کن.
مامان من این زندگی رو نمی خوام.....
 
 
ترم چهارم (ترم زرنگ شدگی):
 
الو سلام مهشید جون خوبی عزیزم؟
منم پژمان! کجایی نفس؟ نیستی؟
دلم تنگ شده واست. گنجشک کوچولوی من. بیا ببینمت قربونت برم...
مهشید جون من پشت خطی دارم. مامانمه. بعداً بت زنگ میزنم.......
الو به به سلام چطوری ندا جون؟
آره بابا داشتم با مامانم صحبت می کردم...
پیرزن دلش تنگ شده واسم! جوجوی من حالت خوبه؟
به خدا منم دلم یه ذره شده واست.
باشه عزیزم فردا ساعت 11 پارک پشت دانشکده دارو....
 
 
 
ترم پنجم (ترم مشروطه گی):
 
الو سلام استاد!
قربون بچه ات! دارم مشروط میشم، 2 نمره بم بده.
به خدا دیشب بابابم سکته کرد، مرد.
مامانم هم از غصه افتاد پاش شکست الان تو آی سی یو بستریه.
منم ضربه روحی خوردم دچار فراموشی شدم اصلاً شما رو هم یادم نمیاد ....
قول میدم جبران کنم....
 
 
 
ترم ششم (ترم ولخرجیدگی) :
 
الو مامان من خونه می خوام!
راستی اون 50 تومنی که 3 روز پیش فرستادی تموم شد.
دوباره بفرست.خرج پروژه ام شد!!!
 
 
ترم هفتم (ترم پاتوقیده گی):
 
خودتون دیگه میفهمین
 
 
 
ترم هشتم (ترم فارغ التحصیلگی):
 
الو سلام خانم.
واسه این آگهی که توی روزنامه دادید تماس گرفتم.
فرموده بودید آبدارچی با مدرک لیسانس و روابط عمومی بالا....

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 ب.ظ

دمت گرم باحال بود

مهسا میرفصیحی! چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 ب.ظ http://www.pavaraghiii.blogfa.com

وااااااااااااای خیلی باحال بود مخصوصا ترم اخرش :)))))))))
البته اگه 8 ترمه پاس بشه :)))))))))

متین پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ب.ظ http://matinmohamadi.blogfa.com

سلام.
عالی بود!!!!!!!
معلومه تو این فضا استخون ترکوندین!!!!!!
حالا شما تو کدوم مرحله اش ازدواج کردین؟

[ بدون نام ] شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:45 ب.ظ

سلام مرسی شما واقعا عالی هستین
واقعا حال و هوای دانشگاه های ما همینه
راستی زیارت قبول

مهسا میرفصیحی! دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:03 ب.ظ http://www.pavaraghiii.blogfa.com

تو رو می سپرم به خاک تو رو می سپرم به عشق برو با ستاره هااااااااا :(((((

تسلیت به مناسبت مرگ ناصر حجازی اسطوره ی فوتبال آسیا:(

روحش شاد و یادش گرامی!

na30m شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:52 ب.ظ http://www.kelas-cancel.blogfa.com/

shoma hamasho pass kardin?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد