وبلاگ شخصی احسان کرمی

من هرگز نمی نالم! قرنها نالیدن بس است... می خواهم فریاد بزنم اگر نتوانستم سکوت می کنم.....خاموش مردن بهتر از نالیدن است

وبلاگ شخصی احسان کرمی

من هرگز نمی نالم! قرنها نالیدن بس است... می خواهم فریاد بزنم اگر نتوانستم سکوت می کنم.....خاموش مردن بهتر از نالیدن است

دکترای ریاضی

یه آقایی که دکترای ریاضی محض داشته هر چی دنبال کار میگرده بهش کار نمیدن. بعد از کلی تلاش متوجه میشه شهرداری تعدادی رفتگر بی سواد استخدام میکنه. خلاصه خودشو معرفی میکنه و مشغول به کار میشه. بعد از ۲-۳ ماه میگن همه باید در کلاسهای نهضت شرکت کنید. این بنده خدا هم شرکت میکنه. یه روز دبیر محترم در کلاس چهارم ایشون رو میبره پای تخته تا مساحت یک متوازی الاضلاع رو حساب کنه. تو این فکر بوده که انتگرال بگیره یا نه که میبینه همه دارن داد میزنن: انتگرال بگیر…

نظرات 4 + ارسال نظر
الیاس جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ب.ظ http://www.news110.ir

3.209876516862.66375465746سلام خسته نباشی وب خوبی داری خوشحال میشم بهم سربزنی واگر مایل بودی بنام خبرگزاری ایران وجهان لینکم کن وخبر بده با چه نامی لینکت کنم؟
---------------
ضمنن خواهشن به این دوتا وب هم یه سربزن
www.parsecoders.com
www.vijeha.ir

مهدیه سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:41 ب.ظ http://mtala70.blogsky.com

سلام یه استادی داشتیم میگفت هرکس این قضیه ی انتگرال رو بلد بود مطمئن باشید که دانشجو هستش.مثکه شما هم...

سهیلا پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:43 ب.ظ http://sandogheposti.blogfa.com

سلام:
خیلی جالب بود اما متوجه غلط املایی تون مطمئنا نشدین.متوازی الاضلاع اینطوری نوشته میشه.پس تا کسی نفهمیده درستش کنید.

مرسی که تذکر دادی سعی میکنم دیگه تکرار نشه

لیلا یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ب.ظ

خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد