وبلاگ شخصی احسان کرمی

من هرگز نمی نالم! قرنها نالیدن بس است... می خواهم فریاد بزنم اگر نتوانستم سکوت می کنم.....خاموش مردن بهتر از نالیدن است

وبلاگ شخصی احسان کرمی

من هرگز نمی نالم! قرنها نالیدن بس است... می خواهم فریاد بزنم اگر نتوانستم سکوت می کنم.....خاموش مردن بهتر از نالیدن است

دلم تنگ است.....

دلم تنگ است برای کودکی هایم

برای شیطنت ها بی خیالی ها

برای خاطرات تلخ و شیرینی

که در پستوی ذهنم سخت بیدار است

برای آن حیاط و حوض پر ماهی

برای شمعدانی ها برای سوسن و یاس و اقاقی ها

برای ظهر تابستان و فریاد مدام دوره گرد خسته از تکرار

برای سایه سار سر در بازار

نمکی! نان خشکی! کاسه بشقابی

آهای گل پونه یی! نعنا ! لحاف دوزی

صدای آب حوضی میرنوروزی

دلم تنگ است...

برای پت پت ساز کمان پنبه زن- فریاد شوق کودکان

در بازی لی لی قایم باشک

دلم تنگ است

برای پنبه های در هوا افشان آن حلاج

که در گرمای تابستان

فضای کوچه را مانند ماه بهمن و دی

در لحاف برف می پوشاند

دلم تنگ است.... اما یادها و خاطرات دور

همچنان در برگ هایی از حریر مهر

جای شان سبز است

و من باغ دلم را با هوایش تازه می سازم....



به نقل از:www.sohagroup.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد