وبلاگ شخصی احسان کرمی

من هرگز نمی نالم! قرنها نالیدن بس است... می خواهم فریاد بزنم اگر نتوانستم سکوت می کنم.....خاموش مردن بهتر از نالیدن است

وبلاگ شخصی احسان کرمی

من هرگز نمی نالم! قرنها نالیدن بس است... می خواهم فریاد بزنم اگر نتوانستم سکوت می کنم.....خاموش مردن بهتر از نالیدن است

ده دلیل خلقت زن

خدا نگران بود که آدم در باغ عدن گم بشه چون اهل پرسیدن آدرس نبود.

خدا میدونست یه روزی آدم نیاز داره یک کسی‌ کنترل تلویزیون رو بهش بده.

خدا میدونست که آدم هیچ وقت خودش وقت دکتر نمیگیره!

خدا میدونست اگه برگ انجیر آدم تموم بشه، هیچ وقت خودش برای خودش یکی‌ دیگه نمیخره. …

خدا میدونست که آدم یادش میره آشغالا رو بیرون ببره

خدا می خواست آدم بارور و تکثیر شود ، اما خدا میدونست که آدم تحمل درد زایمان رو نداره

خدا میدونست که مانند یک باغبون ، آدم برای پیدا کردن ابزارهاش نیاز به کمک داره

خدا میدونست که آدم به کسی برای مقصر دونستش برای موضوع سیب یا هر چیز دیگری نیاز داره

 همونطور که در انجیل آمد ه است : برای یک مرد خوب نیست تنها بماند

و سرانجام

خدا به آدم نگاه کرد و گفت : من بهتر از این هم می تونم خلق کنم ….

نظرات 1 + ارسال نظر
آرش پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:14 ب.ظ http://www.sasanjafari.blogsky.com

پسرا هزار مرتبه از دخترا قشنگ تر و خوش ساخت ترند.....


شما حرف خدا رو برعکس گفتید....

این نظر شماست که البته با نظر بیشتر مردم متفاوته !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد